vineri, 13 martie 2009

Oracolul online al lui Claudel

Sunt sarcastic din cale afara

As vrea sa am suficienti bani incat sa pot munci din placer.

Pastrez mereu biletele compostate de la autobus

Mi-as dori sa mai slabesc cateva kilograme.

Nu-mi place omul prost care face pe desteptul.

Ma tem de presa de scandal.

Aud ca fat e noul slim.

Imi pare rau ca nu m-am nascut mai tarziu.

Imi plac femeile de sex feminine.

Nu sunt prea atent la detalii.

Cant manele cand beau peste masura.

Niciodata n-o sa dau spaga.

Rar trece o zi fara sa joc o fifa.

Plang cand sunt nervos si nu rezolv nimic cu violenta.

Nu sunt multumit de facultatea pe care o urmez.

Sunt confuz cand trebuie sa raspund la intrebarea: ce isi doresc femeile?

Am nevoie de lucruri noi, in permanenta.

Ar trebui sa fiu mai tolerant si mai putin agresiv.

Familia cu bune cu rele, e intotdeauna pe primul loc.

Greşeli majore faptul ca am omorat-o pe elodia inca ma urmareste.


Hobby-uri
Internetul- ma fascineaza, la fel ca si jocurile pe calculator.

Intimitate cam ca orice barbat.

Jeans Large, hip -hop.

Kitsch - am o camasa cu D&G

Lucruri interzise – niciodata nu o sa imi bat joc de sentimentele unei fete, in sensul ca nu ma voi juca cu sentimentele ei.

Machiaj - absolut.

Niciodata nu ai face/spune/purta… alpinism/ poate reusim sa aranjam ceva/ pantofi albi cu cioc.

Original – personalitatea

Parfumul preferat – Soul de la Oriflame (cand se fabrica). In rest folosesc doar deodorant sport

Reguli – daca te iei dupa muste ajungi la cacat, deci nu te lua dupa muste.

Shopping – rar, n-am pretetntii la haine atat timp cat nu sunt de prost gust.

Teatrul – mi se spune des ca sunt un bun actor

Tentaţii – sa-l bat pe claudel.

Ţinuta preferată – pantaloni scurti Hawaii si tricou rosu.

Vacanţa perfectă – AIESEC Olympics 2008.

Ziua de naştere – 16 AUGUST 1988

3 comentarii:

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

vacanta perfecta..da a fost faina vacanta aia.din mai multe puncte de vedere.

Anonim spunea...

1. Sa-l pupi in c*r pe Claudel
2. CATEVA kilograme?! Nu te mai flata singur

DannY-L spunea...

Arunca dracu' camasa aia! :D