sâmbătă, 27 decembrie 2008

Petrecerea de revelion

Anuntul e in special pt "secta". Ma gandesc sa facem petrecerea la mine acasa, care este cam cat Leader Plus. Fara sala de conferinta. Am doar 3 reguli in acest caz : nu se fumeaza , face sex sau vomita in casa. Pentru asta am balcon , bucatarie si baie. Iar pentru fumat si vomitat am casa scarii. Am incercat sa va anunt pe toti pentru ca as vrea sa stiu pana maine seara cati sunteti si as vrea cam pana luni banii. Intre 20 si 30 de lei. Pentru mancare, bautura sau alte prostii strangem bani separat, depinde cat cer curvele. Curvele de proprietari de apartamente daca e cazul sa inchiriem unul. Invitatiia nu e doar pentru membrii, puteti sa veniti si cu parteneri. Mai ales baietii. Intrucat nu ne vom putea gasi cu totii sa discutam decat pe net, si cum nici nu prea imi arde sa ascult 40 de pareri, daca cineva vrea sa bea un anume fel de suc, bere, sau sa manance ceva anume pe langa ceea ce va fi probabil friptura la gratar, e liber sa ma anunte . Promit sa ma port ca si cum imi pasa. Ne mai trebuie un sistem audio intrucat televizor meu face urat cand il dau mai tare. Tin neaparat sa mentionez cea mai importanta regula: In casa mea eu fac legea. Adica daca vi se urca la cap vinul si aveti chef de rupt scaune sau stricat mobila, o sa imi vina si mie cheful de rupt capete. In schimb stiti cat de mult imi plac mie petrecerile, asa ca buna dispozitie e garantata din partea casei.
Pentru alte informatii va stau la dispozitie. Si pentru cel care ma injura in mod anonim pe blog, sper ca ti-a adus mosul un cadou mic si urat. Tu nu esti invitat!

2 comentarii:

Unknown spunea...

:)) =))....Andrei dupa Anul Nou facem realocare special pentru tine...PR scrie pe tine...esti genial :*

Anonim spunea...

are talent;)