luni, 8 decembrie 2008

Secretariatul facultatii

Pentru cei care au fost nevoiti macar o data sa treaca prin "proba" secretariatului facultatii, oricare ar fi aceasta, e bine de stiut cateva lucruri.Secretariatul este locul unde visele devin realitate.Eu imi doream sa cunosc zgripturoaice de cand eram mic.Atitudinea conteaza.Niciodata sa nu uiti ca tu esti doar un muritor de rand pe cand ea, Secretara, este o forta atotputernica si nimicitoare care concentreaza in varful pixului intreaga autoritate a sistemului.E bine sa fii intelegator.Este dificil sa poti rezista la un nivel ridicat de program cu studentii de doua ore pe zi, mai ales ca multi dintre studentii vin cu aberatii de gen "as dori si eu sa stiu orarul grupei la care am fost repartizat?" sau "imi puteti spune si mie programul examenelor?".Kryptonita secretarei este ADEVERINTA DE STUDENT.Pentru obtinerea ei trebuie facute si aprobate cereri.Pentru incasarea taxei procesul e mult mai simplu.Secretarele sunt tot timpul ocupate.Daca voiam sa fiu neglijat ramaneam la liceu.Raspunsul universal valabil este :"Cautati pe site!".Am cautat dar n-am gasit cat exact din taxele de studenti se transforma in salarii de secretara.Macar 1 % poate fi reinvestit in sare de lamaie si hellas.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Andrei,te iubesc!! nu stiu cum ai aparut nici acum in lista mea de mess,dar te iubesc!! ai foarte multa dreptate cu ce ai scris, iar dreptatea e scrisa intr-un stil aparte! me gusta

Anonim spunea...

eu am avut nevoie de o adeverinta amarata care atesta ca am terminat, pt a lua somajul. am facut cerere pt asta si a trebuit sa astept sa fie aprobata la decan, plimbata pe la universitate si apoi trimisa la facultate pt a o lua. numai ca asta a durat mai mult de 2 saptamani, iar deadline ul pt somaj a trecut.
pt o adeverinta amarata ...

Anonim spunea...

HeHe...si eu imi urasc secretara de an...numai k nu o iert niciodata..am reclamat-o la secretarul-sef ca nu era in birou cand am cautat-o..ma duc numai in afara programului cu studentii(ca sa nu stau la coada) :D si nu o las pana nu-mi da ce-mi trebuie...la urma urmei e platita din banii mei(sau ai parintilor) si....e doar o SECRETARA!(trist!)
Olga.
P.S. Bravo Andrei!Esti tare!;)

Andrei T spunea...

Multumesc!amadurora.Va mai astept pe aici!