luni, 31 august 2009

Cugetare

Ai avut vreodata impresia ca tot ce se intampla in jurul tau se intampla cu un motiv? Mai exact, ca evenimentele inconjuratoare au scopul de a te determina sa faci ceva?

Eu nu stiu nici acum in ce cred. Nu pot spune ca sunt convins 100% de existenta unei entitati superioare care ne guverneaza viata, la fel cum nu pot crede ca in Univers totul este “Random” sau “chaos” si ca nu exista un tipar.

Bisericile mi se par niste afaceri. Nu pot merge pe mana unui primitivism promovat la rang de cale universala a binelui. Dar normele pe care le impun sunt pana la un punct bine intentionate. Fac eforturi sa judec ideea, si nu oamenii.


“Coincidentele sunt felul lui Dumnezeu de a ramane anonim” spunea Albert. Cat de comercial, si totusi cat de convingator. Stia neamtul ce stia.


Daca la sfarsit chiar exista o Judecata, si o sa am ocazia sa stau fata in fata cu Dumnezeu, cred ca amandoi vom zambi, in mod misterios si complice. Avem propria socoteala. Intre timp refuz sa cred ce imi este servit si imi las mintea sa zboare libera, meditand asupra zecilor de minunate coincidente.

Niciun comentariu: