sâmbătă, 1 august 2009

Sunt bine

M-am angajat. Nu prea mai am timp sa stau si sa fac misto de cei din jur. Imi place deocamadata locatia si seful , iar colectivul per total este unul demn de mine.Sper sa ma tina.


Mi s-a bulit placa video, ceea ce inseamna ca nu mai pot juca fifa, deci repertoriul activitatilor mele care includ calculatorul s-a redus cu 80 %. Credeam ca mi se facuse pofta sa citesc mai mult, dar cand am reparat calculatorul astfel incat sa pot face orice mai putin sa joc fifa, mi-a trecut.


Am iesit cu Cza si am fost la karaoke, si m-am simtit foarte bine. Am dormit doar 6 ore dar m-am trezit plin de viata.

Am gasit chitanta si actele de la mp4-player-ul meu si am mers cu el sa il inlocuiesc, ca se bulise si ala.

Steaua bate tot.

Nu mai am timp sa scriu pe blog, o scuza mult mai buna decat lipsa de inspiratie. Dar o sa va tin la curent.

Niciun comentariu: