vineri, 2 octombrie 2009

Declaratie de dragoste

In sfarsit , te-am gasit. Am asteptat atat de mult momentul asta incat acum, ca esti aici, nici nu stiu ce ar mai trebuie sa fac, pentru ca mi-am investit toata energia cautandu-te fara sa indraznesc sa imi imaginez vreodata ca ai putea fi a mea. Si totusi esti. O teama ciudata ma incearca. Oare visez? Oare esti chiar tu? Da! Chiar daca au fost altele inaintea ta, stii foarte bine ca nu au insemnat nimic pentru mine. Cautam doar sa ma refugiez pentru a te cauta si mai acerb. Celelalte erau ieftine. Nu erau capabile sa ma completeze, sa imi defineasca personalitatea asa cum o faci tu. De asta probabil au si ajuns sa fie mutilate si abandonate intr-un final. Dar tu esti diferita. Tu imi oferi exact ce imi doresc. Imi incanti urechile. Ma faci sa visez. Sa nu iti fie frica, voi fi mult mai atent cu tine. Nu vei pati ca celelalte. Voi avea grija sa nu iti rup incheieturile, sa nu te fortez sa prestezi mai mult decat poti. Si nu te voi mai lasa si pe mana prietenilor, caci ei nu te inteleg cu adevarat. Eu am fost cel care ti-a rupt primul plasticul si promit sa am grija de tine, mult iubita mea pereche de casti Philips.

Niciun comentariu: