vineri, 16 octombrie 2009

Scrisoare deschisa

Buna ,

Acest mesaj este foarte personalizat intrucat sunt foarte suparata pe voi toti 5.
Ideea este simpla .Eu imi iau regulat cateva minute din timpul meu pentru voi ,fara ca eu sa am vreun beneficiu ,timp pe care pot sa il folosesc pentru chestiile personale.

As vrea sa dati dovada de bun-simt ,nu altceva ,sa nu va mai doara constant in buzunarul de la spatele pantalonilor si sa constientizati ca din mom ce va transmit chestii ,va trimit mail-uri si alte prostii de astea ,eu depun efort ,un departament depunde efort .

Respectati munca altuia ,iar daca vi se pare stupid ce fac eu ,ce face departamentul de TM ,puteti sa faceti sugestii in legatura cu abordarea sau direct cu ce facem pe departamentul de TM.

Astept reply -uri de la voi in legatura cu prezenta sau absenta voastra de la TTI ,in seara asta cel mai tarziu si de asemenea sa -mi spuneti daca vreti sa discutam despre coaching ,stiu ca s-a tot promovat dar nu vi s-a zis si dc v ar prinde bine un coach si asa mai departe .Putem vorbi numai sa lasati si voi durerea asta totala in buzunarul de la spate !

Hai sanatate !

Draga X,
Eu personal nu intentionez sa particip la niciun training pentru intervievatori. Cred ca e logic motivul pentru care nu o fac. La fel de logic este cred si motivul pentru care nu raspund la mailuri. Cand ii dau unui om un mail si ii zic ca daca vrea sa vina ne ardem la lorgean , ne gasim la data x la ora y, si el nu imi raspunde, inteleg ca nu va veni. Personal nu cred ca as avea nevoie de un training ca sa fiu tin un interviu unui candidat. Nu vreau sa ma intelegi gresit, nu am nimic personal cu niciun membru al niciunui departament, si apreciez ca (iti) dai importanta, dar mie mi se pare din start hilara ideea ca tu esti responsabila pentru mine, desi la capitolul experientei AIESEC cred ca iti sunt superior. Exista un anumit trend actual printre membrii AIESEC, acela de a cauta sa fie recunoscuti instantaneu. Si daca nu se simte nimeni sa iti spuna, iti spun eu: imi place ca esti foarte implicata si ca vrei sa te dezvolti, sper ca am avut si eu o contributie cand te-am pacalit sa intri in AIESEC, dar un membrul al unei echipe de HR trebuie sa isi cunoasca marfa, sa stie ce o motiveaza si ce nu, si mai ales cum sa caute cele mai bune solutii pentru a obtine ce e mai bun din oameni. Singura voastra abordare de pana acum pare sa fie "sunt foarte dezamagit de voi, pula mea, eu fac eu dreg eu sunt iar voi frecati pula si traiti doar pe spinarea mea." Asta nu e mod de abordare al unui om care face HR sau TM, si daca asta e strategia voastra e lesne de inteles de ce ar avea cineva o idee proasta despre TM.

Ca tot am ajuns la subiectul asta. Luati-o mai usor! In cacat, deja simt ca e mai multa tensiune intre membri decat prietenie, iar asta s-ar putea sa ne coste mai mult decat credeti. Cat despre dureri in cur, nu are nevoie AIESEC de oameni care nu simt nimic pentru organizatie, nu tre sa cultivam noi spiritul. Sa nu crezi ca in cateva luni de cand esti in AIESEC ai ajuns sa tii la organizatie asa de mult. AI nevoie de timp si ai nevoie sa te relaxezi.



In ciuda tonului poate un pic agresiv, n-am dorit sa fac persoana vizata sa se simta prost. Dar pe tema asta o sa scriu un text de amploare in curand, ca sa pricepe toti.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Este un mod ft interesant de a privi lucrurile, un mod ft interesant de a le spune dar ce nu inteleg eu e de ce ai ales aceasta modalitate si ai folosit cuvinte care nu isi aveau locul. Daca tot ai spus ca ii esti superior trebuia sa iti mentii punctul de vedere pana la capat. Din ce am citit, superioritatea ta a palit in fata arogantei cu care ti-ai argumentat ideile. Daca tot esti frustrat de ce ai ales sa iti spui frustrarea intr-un mod care dezavantajeaza? E pt ca esti cocotat undeva prea sus in mintea ta? Daca tot ai ceva de spus sunt sigur ca sunt persoane in aiesec carora ai putea sa le adresezi direct "ideile" tale. Esti inteligent dar fals si te ascunzi intr-o atitudine aroganta si suparatoare! Succes!

Anonim spunea...

O mare nevoie de relaxare cred ca ai si tu nevoie.Diferenta intre oameni in organizatie nu se face in functie de secundele in plus pe care le are fiecare membru fata de celalalt, astfel incat nu te poti supraestima in termen de pasiune/dezvoltare acumulata din momentul in care ai intrat.Daca intr-adevar intelegi ce reprezinta AIESEC(respectiv AIESEC Galati) din toate punctele de vedere, ar fi mult mai potrivit sa te apuci de treaba si sa dai tot acel exemplu pe care ai impresia ca il oferi, dar spre care inca mai ai pasi de facut.Iti urez si eu mult succes si mai multa intelepciune in experinta ta ca membru AIESEC Galati;)

insipestehotare spunea...

Am uitat sa-mi postez numele, ca sa poti intelege de unde vine sugestia.
Acum e deschisa identitatea:)(trimitere la ultimul anonim)