luni, 5 octombrie 2009

Sport.ro - mizeria sportului

Modul correct de a raspunde intrebarilor unei reporterite de sport idioata:

Reporter : Echipa nu prea a jucat…
Intervievat: …asta e intrebare?

Reporter: Nu, voiam sa intreb de ce nu a jucat echipa?
I: Noi am alergat timp de 90 de minute si am jucat fotbal.

R: Cat mai rezista Antrenorul?
I: La ce va referiti?

R: cat mai dureaza pana va fi dat afara?
I: Domnisoara, eu sunt jucator, nu manager sau presedinte. De unde sa stiu eu cand va fi dat afara Antrenorul?

R:nu nu, adica … v-ar parea rau sa fie dat afara, nu?
I: Consider ca ar fi cazul sa ma lasati sa emit o parare personala referitor la posibilitatea de a ramane fara Antrenor in loc de a-mi oferi o intrebare inchisa. In fond, vreti ca raspunsul meu sa ofere parerea mea sau sa o confirme pe a dumneavoastra?

R: Pai, Patronul spune ca Antren
orul va pleca si pentru ca nu e agreat de jucatori…
I: …asa…asta e tot o intrebare?

R: ah…nu…intrebarea era…asa e?
I: Ce anume?

R: Ce a declarat Patronul?
I: Declarati Patronului contine trei afirmatii interconectate…ce anume doriti sa va confirm eu? Demiterea, relatia cu jucatorii sau motivul demiterii?

R: Motivul demiterii!
I: Nu va pot spune motivul demiterii unui antrenor care nu a fost inca demis. Ceea ce va pot spune insa este ca in aceasta echipa nu ne spalam rufele in public iar aspectele relatiei Antrenor – Jucator raman intre cei doi. Alte intrebari?
R: Greu fara jucatorul X….

I: Tot intrebare?
R: … nu credeti ca sunteti prea ingamfat?

I: ASA DA! In sfarsit o intrebare! Iar raspunsul este nu. Cred in schimb ca dumneavoastra nu stiti ce e ala jurnalism sportiv. Si ca nu cunoasteti diferenta dintre o afirmatie si o intrebare.

Niciun comentariu: